PangPond and the Curious Gang
The Story about the planet called “No idea Planet” who have the lack of natural resource crisis and would like to find the new comfortable planet to move on so, they send “Kiddae”, the clever kid of “No idea Planet” to the earth. The mission is investigate the earth and plan to attack but the relationship of “PangPond” and friends change his mind. They help together to solve “No idea Planet” problem. The mission will possible or not. Let’s pray with them in “PangPond and The Curious Gang”.