Sword Art Online Alternative Gun Gale Online
Clad in desert pink and the size of a mere child, the infamous "Pink Devil" mercilessly hunts down other players in the firearm-centered world of the virtual reality game Gun Gale Online. But in real life, this feared player killer is not quite who anyone would expect.