Falling in Love
Ning Ruosheng and her husband Su Lin were in their seventh year of marriage, and they had thoughts of divorce because of anger. At this time, she had just been pregnant with a second child. She is moody, thinking that her husband is becoming colder towards her. Su Lin had no choice but to pretend to be divorced. During the 30-day divorce cooling-off period, the two of them recalled their love in college, solved their misunderstanding, and the divorce farce came to an end.