Crazy Crocodile
Food host Xiao Tao was plotted, participated in a wild survival reality show, and met some people who gathered here with different purposes, everyone strayed into the forbidden land in the wild, encountered the attack of mutated crazy crocodiles, human fragility and wisdom, the barbarism and cruelty of wild crocodiles, destined to stage a life and death duel in this wild land.