My Mister
Dong-hoon is a 49-year old, honest and diligent employee working routinely at an architecture office. His life is mundane – but one day, he is bribed by a mysterious person by receiving black money. Ji-an, a temporary assistant at his office, realizes that someone is trying to sabotage Dong-hoon’s life to get his position. Since this incident, Ji-an, who had never talked much with anyone, begins to open up to Dong-hoon and tries to help him figure out the person behind this incident. Dong-hoon, who finds out that his wife is having affair with his co-worker, starts to feel emotions for Ji-an. He tries to deny his feelings and to come back to his senses, but some emotions are hard to hide.