The guilt II: the rule of justice
This film is the second in the Trilogy of the Path to Crime. It tells the story of a needle found in a police investigation, and the other passengers hold their own words, making the case even more complicated and confusing. At a time of deadlock in the investigation, a school case of many years ago surfaced, and who would be the real prisoner?