The Drunken Prodigy
LinYao like martial arts, his father LinJingTang worry about him, bought off the town martial arts, LinYao thought he was very powerful. It is because of this wrong understanding, he step by step into Li Baimei and Qin Shuang and others set up a scam, in the ring was defeated by Li Baimei, and betrayed by Lin Xi, critical moment, was moved by Lin Yao Qin Shuang cast aside, saved him. After these setbacks, Lin Yao recognized himself and regained confidence. Under the guidance of Shen Miao, he finally defeated Li Baimei, saved the people and became a real hero.