ABO Desire
Top-tier S-level Alpha Sheng Shaoyou infiltrates his business rival Shen Wenlang's company, only to stumble upon an Omega named Hua Yong who fits his aesthetic perfectly—gorgeous, fragile, and tearfully captivating. Sheng Shaoyou attempts to possess this "beautiful yet fragile orchid," but soon realizes that beneath Hua Yong's gentle facade lies a hidden agenda. To his astonishment, he discovers that he is pregnant! The Enigma Hua Yong, who pretends to be Omega, aims to make the proud Alpha willingly submit and become his exclusive Omega. Meanwhile, another S-level Alpha, Shen Wenlang, uncovers that his secretary, Gao Tu, who has served him for ten years, also harbors secrets. Gao Tu, an Omega who has to pose as a Beta to survive, accidentally becomes pregnant with his crush and boss Shen Wenlang's child...?