Fak Fah Kiri Dao
Sunthrakat, the son of a businessman, looks indestructible only because he suffered from pains because of his mother. Kiri, a very filial younger brother in his family, struggles to lead a good life. Then, he meets a woman who changes his life—Danika. She lights Kiri's life with hope. But owing to the gap of social class, barriers stand in the way of their love. Gradually, Sunthrakat also crushes on Danika, but he has to compete with Danika to win Kiri's heart.