Another Soul In Me
An extroverted grandmother and her introverted granddaughter have been lived together for many years but have underlying tensions. After a soul-switching accident, they swap lives. The grandmother tackles the work issues for her granddaughter, while the granddaughter enjoys retirement. Through this journey, they find mutual understanding and healing, discovering the power of love and companionship.