Deep Love Love Again
After suffering a disfiguring car accident and severe psychological trauma, Gu Qingqing finds salvation in the form of Pei Jinqing, the CEO of Pei Group, who rescues her. Taking on a new identity as Shen Manqing, she re-emerges with unwavering determination and a bold heart, driven to seek the truth behind the evil that befell her, ready to exact her vengeance as the favored darling under a powerful tycoon's wing.