The Empress Dowager On A Second Spring
After a traumatic birth leaves her in a coma, Jiang Rong wakes up as the Empress Dowager, with a newborn son. Amidst the scandal of a widow giving birth, she must conceal a deadly secret: the father's identity. To survive and uncover the truth, she navigates a dangerous game with three potential fathers, sparking a mix of romance, comedy, and unexpected revelations.