Ombak Rindu (Waves Of Longing): Continuous Test of The Noble Love
From the makers of hit-movie Sangkar, the dream couple Hariz and Izzah's story continues as they find their perfect marriage confronted by a terrifying violent past that threatens to tear them apart.