You In Me
Qiao Ran, an alien from Lingke Planet, travels to the Earth for a mission. For a specific purpose, he integrates into the life of an Earth girl named Xia Mingqi. He protects and encourages her to follow her dream of dancing. Xia Mingqi falls for this gentleman, but she gradually discovers the strange phenomenon of Qiao Ran being unable to be remembered by people, and she herself seems to have forgotten him countless times as well...