Re: Monster
Killed by a stalker, he reincarnates as a goblin named Gobrou with the "Absorption" ability, growing stronger the more he devours. Quickly rising to lead the goblin community, he and his talented friends navigate a world where the strong prey on the weak. A monster reincarnation fantasy begins!