Stop! Young Castellan
Wu Baobao, the daughter of Castellan of Wufengzhai, embarked on a quest to save her father and the villagers who had been poisoned by "Wuteng". She encountered Song Lian, a descendant of the witch physician, also known as the "Swashbuckler". Together, they began their search for the only antidote in the world, "Wuying". Along the way, they faced enemies together and supported each other, gradually uncovering that everything was part of a conspiracy orchestrated by Chatelain for his self-preservation. They also unraveled the mystery of Wu Baobao's true identity......