Legend Of The Book
Dan Sheng practiced with Master Yuan Gong, but he never forgets his beloved Fox Monster Meier. At the same time, the weird scene in the dream made Dansheng even more uneasy, and many doubts were solved one by one along with Dansheng's journey of searching for "dreams". Although the protagonist Dan Sheng knew that he was a god, he was confused about what he was doing. Hu Yao Meier represents the group that Dan Sheng has to fight against, and the love relationship makes Dan Sheng fall into a dilemma. Dan Sheng's persistence is the core of his thoughts in the sequel, which coincides with the theory that there is no right or wrong in philosophy. Jiuyou was formed by the resentment of the demon, but the demon was killed by Dansheng. There are monsters like Meier, who are born as monsters and have no choice. Some people are like Luan Qing, who can't live in a human way and become a demon. When demons and humans stand on a cooperative front with no right or wrong, all evil spirits can be eliminated.