The Tale of Lady Ok
Set in the Joseon era, Ok Tae Young, a brilliant and well-loved legal expert, harbors a big secret—her name, husband, and status are all fake. She meets Cheon Seung Whee, a traveling storyteller, who falls in love with her at first sight and stays by her side to help her fully.