Fall In Love With You
Jiang Guoguo is a sad and cute unsalable novel author. By chance, she has entered a popular Mary Sue novel and has become a vicious female partner in the book. In order to avoid the ending of her own alcoholism after crossing the female match, she gave up her belly black and heart, and faced the characters in the play with pure and kind temperament, but never thought that she was actually mixed with the big villain Gu Yanliang in the book, accidentally embarked on The peak of life.