I Don't Want To Fall in Love with Human
Gu Zeyi, the mermaid prince, was accidentally captured by the human woman Lu Miaomiao. Gu Zeyi started a long journey of "chasing the beads", and his three brothers made a lot of jokes in order to help the eldest brother get the beads back.