Tante Sonya
Eight years after Sonya helped Benno through the lowest point of his life, fate brings them together again when Benno becomes her subordinate at Dermawan Group. Their age gap and positions make Sonya hold back her feelings, yet working closely ignites a growing affection. But when scandal erupts and the ambitions of those around them threaten everything, can Sonya and Benno protect both their love and the truth?