Crazy Gamerz
Don't let the name deceive you! Gila Gamerz isn't for hardcore gamers. It's where Hunny Madu make celebrities - actors, athletes, writers, you name it - who don't know anything about games try and show off their skills in front of a screen. Losers get punished by the wheel of misfortune!