Love and Hatry
Chi Yin has been wearing an ugly scar on her face all year round. She has been a housewife for nearly three years. Although she is liked by her mother-in-law, her husband Yesi Heng hates her extremely. After learning from the pain, she filed for divorce and removed the scar. Returning to his true self: the world-famous writer Mu Ye...