The Devil Is A Part-Timer!
Overlord Satan, defeated by Hero Emilia, escapes from Ente Isla to modern Tokyo and struggles to survive by working part-time. Emilia follows him and works at a call center. In the midst of Japan’s tough economy, their fantasy battle turns into a fight for everyday survival!