Blossoms of Deception
A sudden car accident caused Mi You, the cowardly and forbearing second daughter-in-law of the pharmaceutical giant Qi Zhong Group, to change her personality. Later, she found out that the car accident she encountered was not an "accident". At the same time, Han Yicheng, the new CFO of Qi Zhong Group, was secretly investigating the illegal drug testing of the group many years ago. So, Mi You and Han Yicheng, who had just divorced, joined forces to cooperate with each other to investigate the truth behind the scenes.