The Gene of AI
In the 22nd century, AI has progressed to the point where humanoids, granted human rights, coexist with people. Hikaru Sudo, a doctor specializing in humanoid care, faces "new diseases" arising from this coexistence. Sometimes, he must confront his own hidden side...