See Her Again
The story uses a time-displaced character relationship to help solve a case spanning 25 years. It blends crime suspense with warmth. Through a series of cases triggered by a building fire in the 1990s, it tells the story of Hong Kong police pursuing justice and family bonds, while showcasing the changes in Hong Kong’s urban culture and human relationships before and after its return to China.