Police in a Pod
Mai Kawai, who became a cop by chance, is ready to quit—until she meets Seiko Fuji, a brilliant yet intimidating former ace. Forced to patrol together, their odd-couple partnership kicks off a workplace comedy full of laughs, surprises, and heart. The tale of a rookie cop’s real(?) journey begins!