A Playthrough of a Certain Dude's VRMMO Life
"Daichi Tanaka, an office worker who loves games, In the VRMMO "One More Free Life Online," Earth explores a world of high freedom. He hunts monsters at a relaxed pace, masters skills others deem useless, creates time-consuming potions, cooks elaborate dishes, and occasionally uses his own crazy weapons for monster hunting. A unique adventure!