Asmara Asrama
Laras' dream of completing her internship for her family is shattered when her twin brother, Bayu, is injured and loses his athletic school scholarship. To keep his chance alive and save their family, Laras disguises herself as Bayu and takes his place. But her double life becomes increasingly complicated when she is caught in a love triangle with Leon and Radit. The deeper their feelings grow, the greater the risk her secret will be exposed and destroy everything she's fighting for.