Royal Tramp
The story of Wilson Bond, a pimp who after saving Chan, the leader of the Heaven and Earth society, a revolutionary group, is made a member. After a botched first assignment for the group, he is made a servant to the Prince, the very person the Heaven and Earth society want to overthrow. What follows is plenty of mayhem and laughter.