The Prince's Body Gets Swapped
A lightning accident caused Prince Qinghe, Xiao Xun, and his Princess Lu Xuanji to exchange souls. In the past, Xiao Xun destroyed Lu Xuanji's fetus for the sake of his concubine and even killed her brother. Now that the two had exchanged souls, Xiao Xun, who has Lu Xuanji's soul inside, had changed his former style. He not only visited brothels but also excelled in combat and martial arts. However, as the Prince's secret gradually emerged, what conspiracy awaited them?