My Boss Calls Me My Love
The story of Porfai, a young lady from a country, who is skilled at making fried chicken with basil (Kraprao Kai). But then her life had to be turned into a housekeeper, a fake one for Anawat house. The son of a famous businessman, Anawat wondered the origin of Porfai, as she didn’t like him either. But it was necessary for both to be close to each other, Cupid then tricked them to fall in love with each other without knowing it.