The Irresistible Boyfriend
After losing eight years of memories in an accident, Gu Xintian unexpectedly finds herself with three boyfriends at her company: CEO Ying Yucheng, director Han Qianyu, and intern Chen Xingchuan. Concealing her amnesia and managing three relationships, Gu Xintian strived to recover her lost memories. Amidst the trials of love and career, she discovered the true meaning of love, faced her mistakes bravely. Ultimately, she found love and emotional growth.