Wheels on Meals
Thomas (Jackie Chan) and David (Yuen Biao) are two quick-witted vendors hawking Chinese fast food from their truck in the busy squares of Barcelona. Their acquaintance with beautiful pickpocket, Sylvia, brings them in contact with novice detective Moby (Sammo Hung), who is trying to track her whereabouts. Sylvia is actually a wealthy heiress kidnapped by the evil count, who is trying to siphon off her inheritance. The trio puts a spanner in the count's plans, and rescue Sylvia.