In the Wake of Shadow
In a time of chaos, the fallen lady Du Xinyue faces family upheaval and bravely overcomes adversity. While running a tavern on her own, she relentlessly seeks the truth behind her father's mysterious death. In the end, she finds love with Su Xingluo, and together they defeat the hidden villain threatening their people and protect their home.