Let Go of My Baby S3 Season 3
"A 'little fresh meat' who can't feed the little kids is not a good idol. " Let Go of My Baby S3 allows the young idols to take care of the adorable kids like a dad for 500 hours. The show records the embarrassment, tears, and laughter in their growth.