Eternal Joy With You
In her past life, Xu Wanning was betrayed by her husband. The child she raised was his mistress’s, while her own son died tragically. Now reborn, she’s determined to protect her son and take revenge. Amid her mission, she repeatedly crosses paths with Pei Heng, who is investigating the "Red Zhen" perfume. Soon, she realizes their connection began long before this life.