Reversal Dimension
With the rapid development of technology, VR Anno games have become very popular all over the world. VR gaming experience and NPCs with independent thinking make players feel like they are in a "real fantasy world".
Shi Jia Jie and Xiao Lei, who make a living as game boosters, unexpectedly received a device for entering the game "Anno". In order to win the big prize, Shi Jia Jie decided to log in to the game and give it a try. However, he gets involved in an inexplicable pursuit...