Miss Fox
Yan Jiaxi was betrayed by her boyfriend Shen Wei and her sister Zhao Wei. She lost her foot and rolled down the stairs. Before the consciousness was blurred, she learned that her mother's death was another flaw. Yan Jiaxi, who woke up in the hospital, pretended to have amnesia and no longer believed in others. While secretly investigating the truth of her mother's death, she abused the slag and destroyed tea and took back all her own things. In the process, Yan Jiaxi and Jiang Ruichen, the helm of the Jiang Group, met. Know each other, love each other, trust each other, and work together to become an enviable soul mate.