A Taste of First Love
Sun Weiyi, the bankrupt daughter, had a mixed and abusive love affair with Bai Zeliu, a seven-year-old car repairman, because he was reckless and capricious when he was young. Five years later, Sun Weiyi became the ace in beauty sales, while Bai Zeliu also became the president of e-commerce. The two met again because of business ties and unexpected things happened.