Stand or Fall 2
Shen Zhen joins her dream company TL but faces constant setbacks. Just as she’s about to become Director, her ex-husband Liang Xiaofeng unexpectedly takes the role. Ten years after their breakup, old misunderstandings keep them in conflict, but they set aside personal feelings to work together, forming a powerful partnership where buried emotions begin to reawaken.
Meanwhile, her cousin Xie Yixin falls into a romantic trap set by the seemingly poor but manipulative Zhou Wei, and their friend Zhang Wanlin faces marital doubts as her husband’s behavior suddenly changes.