Lost in Time
Siu Wai (Cecilia Cheung) is a young woman, whose fiancé (Louis Koo) has been killed in an accident. She takes on her late fiancé's minibus business in order to support his young son, Lok Lok. As Siu Wai struggles in the cutthroat business, she is befriended by Dai Fai (Lau Ching Wan), another minibus driver who was at the scene of her fiancé's accident. Dai Fai takes pity on her plight and he regularly assists Siu Wai, from taking care of Lok Lok to teaching her the ropes of minibus driving. As Dai Fai becomes more heavily involved with Siu Wai and her daily obstacles, could there be something more in their platonic relationship?