The Hidden Heir Ye Chen
The so-called useless live-in son-in-law is actually the eldest grandson of a billionaire family. To survive, he hides his identity and marries into another household as a nobody. But beneath that humble facade, he sweeps through high society, building power while hunting the mastermind behind his parents’ murder. Along the way, Ye Chen gathers loyal allies and forms deep bonds with trusted confidantes. As the truth about his parents’ deaths comes to light, a new identity crisis emerges, threatening everything he’s fought for. With danger closing in from all sides, how will Ye Chen fight back this time?