Sweet Secrets
Lu Huayan, the star performer of the Paramount, comes to seek revenge for her sister. She encounters Li Motong from another world called "Wujian." In his quest to find a treasure that can make "Wujian" eternal, he must kill the mortal songstress Lu Huayan. Unexpectedly, he discovers she is his lover from a past life. Thus begins a tale of intertwined love and hatred, where passion and vengeance collide.