Go! Beach Volleyball Girls
เรื่องย่อ: "Go! Beach Volleyball Girls"Li Guoduo missed her dream sports university due to her partner Tu Lingling’s betrayal. Determined to pursue her dream, she joins Xingang University and forms a successful partnership with Chen Weilan, who transitioned from volleyball to beach volleyball. Together, they overcome challenges, grow into top beach volleyball players, and advance with the support and blessings of their friends and loved ones.