The Journey of Wugeng S4
Season 4 continued the story line of the previous three seasons, with the allied armies attacking the crystallized mountain of the God's domain and facing the awakened Lord of the God's race, “Heaven”. The warlike warriors of the tribes took turns fighting the “Heaven”. Under the powerful oppression of the “Heaven”, there were countless failed wars of resistance of his predecessors. However, the Eternal Night had predicted that the outcome of his battle with the gods was no longer a certain defeat, but rather unpredictable, because this time, the allied forces had a special “Son of Fate”, who was Wu Geng.