Vengeance of the Mountain God
Jin Shisan, adopted son of the famed ginseng hunter Jin Buhuan, masters the art of harvesting the prized root. When his entire clan is slaughtered during a mountain expedition, he alone escapes, only to be captured and forced into a life of brutal servitude as a “blood slave.” After enduring years of torment, he breaks free. Now, he returns to the Mount Guan Dong, setting a deadly trap to hunt down those who destroyed his family...