Mermaid and Swordman
Yu Ji is a little mermaid in the lake. She has heard many stories about mermaids falling in love. It was not until she rescued Yin Qing who accidentally fell into the water that she realized that the pain of lovesickness is comparable to the pain of Ling Chi. But Qingqing mistook Yue Zhenzhen, the daughter of the martial arts leader, as her savior. On the wedding night, the bridegroom was a handsome young man, but the bride was not the little mermaid with whom he had a private life.
This time, will the Little Mermaid turn into a bubble for love like in the fairy tale?