Roast SS5
Roast SS5 uses "humorous, sharp, diverse, and truthful" as the bottom tone of the program, highlighting the value proposition of "face Tucao and release the true self". Collect 21 hot topic celebrities from more circles, use the most authentic and sharp jokes, and use multi-dimensional guest collocation to present multiple perspectives.